[Mageia-discuss] [Mageia-announce] Mageia 1 RC is out

Jean Goujon goujon.jean at free.fr
Wed May 18 23:22:23 CEST 2011

Le 18/05/2011 13:30, Anne nicolas a écrit :
> Hi there
>
> Sorry about that late mail but as you may have seen RC is out
> http://blog.mageia.org/en/2011/05/17/final-release-approaching-now-rc-available-for-last-tests/
>
> We released DVDs and dual iso available now on mirrors. Live CDs are a
> bit postponed due to pb in unionfs. Of course tests needed. Only 13
> days left!
> Priority is all on bugs fixing and especially on release blockers.
>
> Enjoy RC!

Bonjour,
bravo pour votre boulot.
J'ai lancé le cd live kde pour tester sur un eeepc 700 4G
l'affichage a deux bandes noires sur les bords donc modification dans le
mcc et c'est bon.
Je n'ai pas pris le temps de m'inscrire sur une liste bug donc ce message.
merci.

--
Jean GOUJON, http://aperturaXVI.org (Ensemble Vocal & Instrumental) -
www.abul.org (Linux & logiciels libres) - Téléchargez et essayez linux!