[Mageia-sysadm] Invalid account

Pietr Petronov ppetronov at yahoo.com
Wed Apr 27 23:12:28 CEST 2011

[Même message en français en dessous]

Hi,

I suscribed quite a long time ago to Mageia, but I provided my email address
uncorrectly. I've probably written yahoo.fr instead of yahoo.com

I've never received the confirmation mail, so that I never could valid my
account. Yet it wasn't pruned and my Nickname isn't available anymore.

Would you be kind enough to erase my account when you have a little time. I'd
like to get back my account with the same nickname : Petronov.

Thank you.

And thank you for the great work you do on Mageia.

 P. Petronov

PS : You may also want to check first that the count is really unused if ever
another Petronov came while I was waiting my account to be deleted.

______________________________________

Bonjour,

Je me suis inscrit très tôt sur les sites Mageia, mais je me suis trompé
d'adresse mail (yahoo.fr au lieu de yahoo.com, je crois).

Je n'ai jamais reçu le mail de confirmation, mais mon compte n'a pas  été effacé
pour autant. Pourriez-vous, à l'occasion, le supprimer afin que je me recrée un
login sans changer de pseudo  (Petronov). Merci.

Quoi qu'il en soit, merci pour votre travail sur Mageia.

P. Petronov

PS : peut-être serait-il bon de vous assurer quand même que le compte est bien
inutilisé au cas où un autre Petronov se soit par aventure inscrit pendant que
j'attendais la destruction de mon compte.