[Mageia-i18n] [Dutch team starting] Opstarten NL vertalingen voor Mageia

Reinout van Schouwen reinout at gmail.com
Mon Feb 21 01:47:57 CET 2011

Hoi Remco,

Op dinsdag 15-02-2011 om 17:09 uur [tijdzone +0100], schreef Remco
Rijnders:

> Maar... de afgelopen nacht is de eerste Alpha .iso voor Mageia
> vrijgegeven! Alhoewel deze in eerste instantie alleen voor ontwikkelaars
> en testers bestemd is, is er nu dus wel een duidelijk teken van leven voor
> de Mageia distributie te zien en zal de interesse van (potentiele)
> gebruikers ook toenemen de komende tijd. Omdat ook recentelijk een
> mailinglijst is opgezet die we kunnen gebruiken om het een en ander
> te coordineren, hoop ik dat jullie nog steeds vol enthousiasme zijn om mee
> te helpen.

Ik wil zeker wel een steentje bijdragen. Vandaag heb de alpha eens
geïnstalleerd, valt me niet tegen!

> teamleider kiezen die ons binnen het i18n team kan vertegenwoordigen. De
> afgelopen maanden heb ik een aantal i18n meetings op IRC bezocht (volgens
> mij als enige Nederlander) maar ik zou het fijn vinden wanneer een van
> jullie zich geroepen voelt om de kar te trekken ;-)

Zoals je weet ben ik een tijdje de Nederlandse coördinator geweest voor
Mandriva maar ik heb echt veel te veel hooi op mijn vork om dit er nu
nog bij te nemen. Volgens mij ben je nu al de 'de facto' kartrekker. ;-)

groeten,

Reinout